Nog 2 nachtjes slapen...

23 mei 2013 - Zwolle, Nederland

... en dan is het zover. Na wekenlang lijstjes maken en koffer-inpak-perikelen denken we dat we er klaar voor zijn. Dat moet ook wel, want zaterdag vertrekken we.

Morgen nog een drukke dag; Henry's opa is afgelopen zondag overleden en wordt morgen begraven, we moeten Bob (onze hond) wegbrengen naar mijn ouders en natuurlijk nog de laatste dingetjes doen voordat we zaterdagochtend weg gaan.

Alle overnachtingen zijn geboekt, de huurauto staat als het goed is zondagmiddag voor ons klaar. Zaterdag vertrekken we met Air Transat naar Calgary, waar we eerst een nachtje zullen slapen, om vervolgens op zondag de auto op te halen en door te rijden naar Banff in de Rocky Mountains.  Ik heb nog een klein kaartje in elkaar geflanst met de route en onze overnachtingsplekken. Als je de route aanklikt kun je ook zien op welke dagen we rijden en hoever we gaan rijden. Klik voor het kaartje hier

En dan rest ons nu nog de laatste checks:

- paspoort, check

- rijbewijzen, check

- tandenborstel, check

- laptop, check

- enzovoort....

We laten snel iets van ons horen!

1. Pap & mam:
    23 mei 2013
    Wat dacht je van een(of 2 of meer) vliegtickets???
  2. Alie & Gerrit Jan.:
    24 mei 2013
    Henry en Harma gecondeleerd,sterkte en een mooie reis gewenst.

de Groetjes.
  3. Jolanda:
    24 mei 2013
    Oooh wat vervelend zo nog ff voor vertrek! Gecondoleerd! :-(

Nou maar extra gaan genieten van de reis, maar ik geloof dat dat helemaal goed gaat komen. Herm, je hebt een mooie route gepland, ik ben nu al benieuwd naar de foto's!

Heel veel plezier gewenst!
  4. Pap & mam:
    25 mei 2013
    Veel plezier, geniet ervan. Bob heeft het ook helemaal naar z'n zin(in de mand...)
  5. Iris:
    26 mei 2013
    Ah.... in Banff vandaag? Met de gondel de berg op geweest? Fraai uitzicht over het landschap... Oh en als je het vette eten straks zat bent.. er zit in Banff en Jasper the Old Spaghetti factory! Daar kun je lekker goedkoop en gezond eten (en ja, ze hebben meer gerechten dan alleen Spaghetti) Veel plezier in Canada!
  6. Inge:
    29 mei 2013